poniedziałek, 26 lipca 2010

PandoraMT2 - prywatny serwer dedykowany Metin2

Graj teraz!


Strona: http://www.pandoramt2.pl/

Rejestracja: http://www.pandoramt2.pl/?sys=reg

Download: http://www.pandoramt2.pl/?sys=down

Informacje:

-Można wbić 120 LVL
-Mamy 2CH
-Z mobów dropią sztabki złota oraz sakiewki (a w nich ciekawe niespodzianki!)

Ulepszacze: Nie
Magiczny metal: Tak
Na start dostajemy:
Eq +9 na 1lvl
Buty wiatru
Pierścień Teleportacji - dzięki któremu możemy teleportować się wszędzie!
Konika

Exp: Bardzo dobry na starcie
Drop: Dobry
Yang: Dobry

Parametry serwera:
Procesor: 4x 2x 2.66+ GHz i7 920
Pamięć RAM: 8 GB DDR 3

Autor filmu: http://www.youtube.com/user/ElitehackPL
Graj teraz!

48 komentarzy:

  1. Mi się serwer bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi tez. Świetny Jest!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz sa 4 ch
    a sztaby warto dodac ze dropia tylko te najcenniejsze(2kk)
    serwer rzeczywiscie fajny tylko bywa bardzo czesto ze cie wywala(mozna dostac szalu w DT jak sie akurat rippka bije)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze ale wywala:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszedł nowy klient . Sztaby są po 2 kk 5 kk i 10 kk exp chyba troche poszedł w góre .

    OdpowiedzUsuń
  6. Serwer offline nie wiadomo czemu jak ktoś zna powód niech napisze

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz się nie włącza ;( ale teraz na starcie wierzchowce ;] lew tygrys i wilk jakies prace trwaja i strona glowna sie niechce wlaczyc co robic?

    OdpowiedzUsuń
  8. nom u mnie tez tak jest ;[[[[[[

    OdpowiedzUsuń
  9. siemka ;) mam pytanie jak pobrac klienta? na stronie klikam, "pobierz" a to tylko mrugnie strona i pisze zakonczono , a nic sie nie dzieje nigdzie tego nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie nie da sie pobrac daje pobierz gre i pisze najnowszy klient i daje pobierz i nic
    pomuzcie plisss

    OdpowiedzUsuń
  11. trzeba miec innego metina czy wystarczy miec pandore rzeby grac

    OdpowiedzUsuń
  12. Serw świetny sam mam tam 92lvl wbilem to w niecale pół dnia. Najlepsze królestwo to CHUNJO jest tam nawet juz 127lvl !!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja to się ściąga

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się serw chyba jeden z najlepszych nie za trudny i nie za łatwy dla lubiących serwy wypośrodkowane jest to coś ważnego jak krzyż dla chrześcijan.

    OdpowiedzUsuń
  15. J mam problem chodiz o to ze chyba mam zbugowano postac bo np. mam wojownika ale gdy chce sie zalogowac wieczorem wylogowywuje mnie PROSZE POMUZCIE

    OdpowiedzUsuń
  16. To się pobiera za pieniądze???

    OdpowiedzUsuń
  17. serv bardzo dobry polecam weszedł nowy klijent
    jako konie są lew,tygrys,wilk weszły sztabki 2kk,5kk,10kk dobry exp wkurzający drop
    polecam naprawde gra 100000000000000/1000000000000000

    OdpowiedzUsuń
  18. Serw kozacki.Dam konto 102 lvl na elite mt2 za free moje gg. 32519651

    OdpowiedzUsuń
  19. dlaczego nie działa serwer

    OdpowiedzUsuń
  20. hmm....
    wirusow duzo się z tym ściąga...

    OdpowiedzUsuń
  21. ej ja mam taki problem że jak włanczam patchera to mi wyskakuje błąd i co mam zrobić??

    OdpowiedzUsuń
  22. zrobcie to na spokojnie,mi sie pobieralo 2h bo
    mam slaby komp,ale bylo warto na serio .

    Mam 82 i ciagle rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tez wlasnie to mam ;/ A strona glowna serva mi sie nie wlacza

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziala wam teraz Pandora? Mi wlanie nie, wyskakuje Error ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. super priv mam sure 122

    OdpowiedzUsuń
  26. TEN PRIV JEST FAJNY I ZA RAZEM WKURZAJĄCY. NAJBARDZIEJ WKURZA NIE TO ŻE 90 % TEGO SERVA TO KOZAKI KTÓRE ZABIJAĄ MNIEJSZE OD SIEBIE LVLI ROBIĄ ARENE PVP Z V1 V1 ATLANTYGA V1 I V2 TEN PRIV JEST BANALNY I DZĘKI CZEMU JEST TAM DUŻO IDIOTÓW KTURZY NIE UMIEJĄ WBIĆ 10 LVL NA PL . DZIĘKÓJE DOBRANOC

    OdpowiedzUsuń
  27. Priv ciekawy Pro .
    Duzo ludzi gra srednio dziennie 4k graczy dochodzi do 7 . A wiec tlok. Ciezko dropa zrobic ale gram tam . QuicMoua ... Mówiac że mam dmg mówisz jakie masz slabe eq.

    OdpowiedzUsuń
  28. Priv świetny, ale jak na razie zaczynają być problemy. Dzisiaj zaczęło mi wyskakiwać okienko "error". To pewnie przez te wszystkie boty, bo noobom jest ciężko zarobić 5kkk. Mam nadzieję, że go naprawią...

    OdpowiedzUsuń
  29. mi tez nie dziala jak wlanczam pandore wyskakuje mi : patchserverlist transfed failed (errorcode=SRF12029) co sie stało?

    OdpowiedzUsuń
  30. jak ktos wie niech pisze prosze

    OdpowiedzUsuń
  31. strona internetowa pandory tez nie dziala myslalem ze cos usunolem ale widze ze to niemoja wina..... prosze o pomoc jak muglbym sie skontaktowac z GM'em?
    moze on cos wie

    OdpowiedzUsuń
  32. wie ktos kiedy będzie działać?

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem o co chodzi. Mam ten sam problem, chyba po prostu konserwacja serwa. Ciekawe ile potrwa. Bo chyba serw nagle z godziny na godzinę nie padł.

    OdpowiedzUsuń
  34. ponoć ma zostać uruchomiony jutro o godzinie 10 rano

    OdpowiedzUsuń
  35. Serwer będzie dostępny 29 lipca.

    OdpowiedzUsuń
  36. To jutro o 10 czy 29 lipca ??? ;/

    OdpowiedzUsuń
  37. Raczej to już koniec serwa.

    OdpowiedzUsuń
  38. Powinien byc od 10 rana a jak nie to popołudniu

    OdpowiedzUsuń
  39. bezsens 2h czekalem zanim mi sie pobierze a tam lipa blad jakis sie pojawia

    OdpowiedzUsuń
  40. Heh.. Sama gram na Pandorze, kiedyś miałam problem z tym serverem, ponieważ wirusa ściągnęłam .. i czekałam na nowego patchera:P
    Serv jest spoko, ale bardzo dużo noobów i dzieci gra. Szczegolnie w Jinno ;)
    Każdy umie się wpie*dolić na spota i mówi, że go logło, albo na 5 minut go nie było.. to jedyne minusy tego serva ; P
    Mimo tego, server jest zajebiaszczy . ;3
    Obecnie mam 156lvl, exp leci jak z płatka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  41. to jest do dupy

    OdpowiedzUsuń
  42. LoL ja nie moge sciaganac jak klikam POBIERZ Pełna wersja klienta to się zmula komp i napisane jest Ups! Przeglądarka Google Chrome nie mogła się połączyć ze stroną www.multiupload.com
    Sugestie:
    Uzyskaj dostęp do kopii strony www.­multiupload.­com/­CAKEZMO43K w pamięci podręcznej
    Spróbuj ponownie wczytać: www.­multiupload.­com/­CAKEZMO43K
    Szukaj w Google:

    OdpowiedzUsuń
  43. ja mam ten sam problem ze siciongnieniciem!!!!
    ostatnio mi kuzynka usuneła pandore i jak hciałem pobraci to mi wyskoczyło to samo.Oco hodzi????????????Jak mam pobraci pandzie spowrotem?aha przy okazji som nowosici weszły sztaby 500kk i som szmaragdowe stalki.noi najwarzniejsze som nowe ulepszacze np.:szmaragdy ,smocze ksiengi ,krwiste kamienie i wiele wiele innyh.i jest nowy handlasz.

    OdpowiedzUsuń
  44. on to wgl nie chce serwy chodzic

    OdpowiedzUsuń
  45. Tak ... Ściągam pobiera się godzine ... przenosze na pulpit klikam a tu : Nie ma Metina tylko jakiś inny progłam ratunkuuu!

    OdpowiedzUsuń