piątek, 22 października 2010

Nerdmt2 - prywatny Metin2

Graj teraz!


Strona: http://wp4u.cor-designs.de/index.php
Rejestracja: http://wp4u.cor-designs.de/index.php?page=register
Client: http://www.megaupload.com/?d=VC3FHOE0
Ranking: http://wp4u.cor-designs.de/index.php?page=ranking
IP: 109.236.80.116
Spolszczenie: http://www.speedyshare.com/files/24819369/nerdmt2.exe
Skan: http://www.virustotal.com/file-scan/report.html?id=4662794f09ed354526cbc28ecdc0d6000ae5268ab952af4cd8d20b58e10b624c-1287769885

Raty:
Exp: 1000
Drop: 1000
Yang: 1000

Ulepszacze: Tak

Na start:
Podstawowe eq +9

Handlarze:

Graj teraz!

35 komentarzy:

  1. elo jak to sciagnać wogule metin2 prywatnego?? plis pisz na poczzte gmail dominika.hyjek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Elo

    Wchodzisz na strone privka i download

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebisty ten serw:):):):):):):):)xD

    OdpowiedzUsuń
  4. e jakie hasło trzeba tam wpisać bo jak ja wlasnie na potworah walilem w wierzy demonow to mi zminimalizowalo gre zabili mnie i haslo jakies musialem wpisac. prosze o pomoc z gury thx

    Klasa-WOJ
    LVL-68 (i caly czas rośnie)
    Krulestwo-shinsoo
    Nick-SirMamutPOl
    jesli ktos bendzie mial 30lvl+ to nieh napisze podexpie 1 lvl za 10kk hybaq ze ten ktos bendzie spox.

    a i jeszcze szykam ślubu z fajna szamanka lub wojowniczka, (nie sura)
    ninje jeszcze pzezyje.

    OdpowiedzUsuń
  5. ej mam problem nie moge wbic na serva czego pomuzcie moje gg 24478297 napiscie prosze

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam problem z atlantydą V2. Wszedłem i wyłącza mi metina po ponownym wyborze postaci jest to samo. Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu ja zakladam reje i wejsc nie moge

    OdpowiedzUsuń
  8. zajebisty serw tylko nie mozna sie kurwa zarejerstrowac

    OdpowiedzUsuń
  9. Czesc czemu jak wchodze juz na tego priva to pisze mi tam log cos tam run pomoc help

    OdpowiedzUsuń
  10. bo nie masz metka 08

    OdpowiedzUsuń
  11. dlaczego jak chce sie zalogowac a jestem zarejestrowany to pisze ze login lub haslo sa bledne?? pliss pomocy

    OdpowiedzUsuń
  12. kurwa jak tu sie zarejestrowac

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja sie pytam czy da sie zarejestrowac na serwie 1 czyli prometeusie? bo na hadesie tak

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak rejestrujesz się na hades jeśli chcesz to wejdź na mpcforum i tam znajdziesz wszystko a tak wgl to PROSZE WSZYSTKICH GRACZY NIE PISZCIE PO POLSKU bo są bany a jeśli nasili się to jako że grają polacy właściciele servera zablokują ip polskie i nie będziemy mogli grać :(

    PROSZE WASS !!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ej jak sie to spolszcza bo sciogam wklejam do folderu z grą i jak wlanczam to spolszczenie to jakis pier***** bląd i nie wiem prosze o POMOC !!!! Bede wdzieczny

    OdpowiedzUsuń
  16. To spolszczenie ma trojana :DD

    A tak wgl to jak loguję się na konto to pojawia mi się okienko żebym włożyła płytę do napędu.. Kombinowałam z Deamonem zrobić obraz płyty, czy coś ale i tak nie działa..

    OdpowiedzUsuń
  17. spox serw mam 82 woja body 75 body i 80 dagera ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam 107 Daggera

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja nawet kur** postaci nie mam jest sie czym chwalić naprawde szkoda tylko że mój komputer priv`ów nie trawi !

    OdpowiedzUsuń
  20. http://wp4u.cor-designs.de/server1/index.php?page=register

    Łapcie reje...
    i pamiętajcie YT jak i Google nie gryzie!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak sciagnac ten priv trzeba wgrac priva do pliku z metkiem?? pisac GG 18221204 lub e-mail kamil999-1999@o2.pl
    Pozdro dla wszystkich grajacych
    Bercik ;DD

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaje..... tekaie servery to mi sie podobaja a nie to co gulupi PL

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham ten priv całuski do admina gry :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny!Super!Zaje...!

    OdpowiedzUsuń
  25. Dlaczego serwer jest of wyskakuje mi ze niemożna połączyć z serwerem

    OdpowiedzUsuń
  26. i jeszcze dlaczego jak kopjuje link z tej stronki to mi wyskakuje longju3

    OdpowiedzUsuń
  27. Kur*wa!
    Dajcie działające linki ! -,-'
    OMFG !

    OdpowiedzUsuń
  28. WTF! Jak tu się rejestruje????◘

    OdpowiedzUsuń
  29. Japier*dole Metina nie da się zarejestrować-.-'

    OdpowiedzUsuń
  30. jak pobrac gg 39161003

    OdpowiedzUsuń
  31. jak sie tu zarejerestowac

    OdpowiedzUsuń
  32. jak tu sie pobiera i rejerstruje kur....

    OdpowiedzUsuń